Powered By Blogger

Khamis, 19 Mac 2009

Pilihan Raya JUST

Assalamualaikum wrt

Alhamdulillah diucapkan pujian kepada yang Maha Esa kerana memberi ana ruang untuk mengisi sesuatu ke dalam blog ini setelah hampir sebulan menyepi.

Sedar tak sedar, first exam untuk semester kedua sudah dekat, iaitu pada sabtu ini, dan ini menandakan sudah sebulan lebih ana berada dalam semester kedua dan memasuki alam perubatan yang sebenar. Anatomy, Histology, Physiology dan Organic Chemistry merupakan subjek yang perlu ana kuasai untuk semester ini.

Dan tidak lupa juga usaha dalam mencari mutiara-mutiara yang hanya boleh didapati di bumi ini iaitu, pengalaman dan peluang mendalami agama dari sumber yang terdekat, dari keturunan Bani Hashim sendiri.

Sepanjang sebulan ini, banyak perkara yang ana boleh ambil pengajaran dari pengalaman hidup. Dan yang terbaru, esok akan diadakan pilihan raya Universiti.

Dan parti yang paling menonjol sekali untuk pilihan raya kali ini bagi ana sebagai pelajar baru di Universiti ini ialah Kutlah Ittihad Islamiah yang dikatakan dinaungi oleh sebuah pertubuhan Islam disini. Dan alhamdulillah, mereka juga selalu menang dalam pilihanraya ini.

Cukuplah ana rasa setakat ini ana berkata-kata. Ana memohon maaf sekiranya post kali ini tidak mempunyai isi dan peringatan yang boleh menyentuh Iman. Namun semoga kita boleh sama-sama muhasabah diri dan pertingkatkan Iman.

Wallahu’alam

1 ulasan:

Fawwaz Saleh berkata...

jom mengundi esok!!!!!!!

Gambar