Powered By Blogger

Selasa, 28 April 2009

Sedikit Coretan

Alhamdulillah, dengan izin Allah, ana dapat juga mencoret sesuatu dalam ruangan maya ini setelah hampir sebulan tidak berbuat demikian. Bukan kerana kesibukan tetapi kerana kemalasan diri ana sendiri.

Namun dalam tempoh ini, banyak perkara yang telah ana lalui. Selesai First Exam dan seterusnya program Ma’arad Thaqafi banyak meninggalkan kenangan dan pengalaman yang menarik.

Second Exam pula sudah hampir iaitu pada minggu depan. Akibat sudah lama tidak menulis maka setakat ini sahajalah coretan ana. Doakan ana supaya sentiasa kekal dalam iman dan Istiqomah dengannya.

Wallahu’alam

2 ulasan:

Murfsyeed Semat berkata...

Salam, Ma'arad mmg best, ha ha,
nak2 part Dikir Barat yg 60% fabricated tuh, ha ha!

p/s : aku cuba meriahkan bloh ko sbnrnya, aku rasa kalo ada sedikit kreativiti lg, blog ko akan mntap Insya-ALLAH.

Mujahid Islam berkata...

Sebenarnya aku tak kisah sangat pun blog aku ni meriah ke tak. Aku tulis pun untuk peringatan diri je.

Gambar